0
سبد خرید من - 0 آیتم
  • هیچ محصولی در سبد خرید یافت نشد.

قوانین حریم خصوصی

شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات زی سنتر:

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی زی سنتر به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت زی سنتر هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی و سایر خدمات ارائه شده توسط زی سنتر به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات زی سنتر است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین زی سنتر از سوی کاربر است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

 

قوانین عمومی:

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های زی سنتر منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های زی سنتر تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

تعریف مشتری یا کاربر:

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات زی سنتر اقدام کند.

همچنین از آنجا که زی سنتر یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

 

تعریف فروشنده و شرایط کالاهای فروشندگان:

محصولات ارایه شده در وب‌سایت، یا توسط زی سنتر از شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه می‌شود و یا برخی فروشندگان با زی سنتر همکاری می‌کنند و محصولات خود را به‌واسطه این فروشگاه اینترنتی، به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند. منظور از کالای فروشندگان، گروه دوم است و فروشنده، شخصی حقیقی یا حقوقی است که محصول خود را در وب‌سایت زی سنتر عرضه کرده، به فروش می رساند. همچنین اعتبار فروشنده‌ها توسط دیجی‌کالا بررسی و مدارک مورد نیاز از ایشان اخذ می‌شود.

– مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده فروشندگان است.

– سفارش‌هایی که دارای حداقل یک کالا از فروشندگان باشند و تا ساعت ۱۶ هر روز کاری نهایی شوند، حداقل ۱ روز کاری بعد (طبق زمان تحویل اعلام‌شده در سایت) در اصفهان و شهرستان‌ها، ارسال خواهند شد.

– هر سفارش، تنها برای یک نشانی پستی ارسال خواهد شد. در صورتی که می‌خواهید یک نوع کالا را برای ارسال به چند نشانی سفارش دهید، باید سفارش‌های مستقلی ثبت کنید.

 

ارتباطات الکترونیکی:

آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد زی سنتر برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه زی سنتر را در پروفایل خود لغو کنند.

 

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی:

زی سنتر به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات زی سنتر، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط زی سنتر جزئی از اموال زی سنتر محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار زی سنتر است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای زی سنتر محفوظ می‏‌دارد.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.zicenter.ir  است.

کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

 

ثبت، پردازش و ارسال سفارش:

– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. زی سنتر به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

– کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت زی سنتر به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. زی سنتر همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در زی سنتر به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای زی سنتر محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند.

– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، زی سنتر جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند.

– امکان پرداخت در محل برای سفارش‌هایی که از طریق اتوبوسرانی و باربری ارسال می‌شوند، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارش‌ها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.

– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

– لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به‌ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان ویژه که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد سبد خرید سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که زی سنتر هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.

هزینه پست، بر اساس تعرفه‌های اعلامی شرکت پست جمهوری اسلامی ایران محاسبه می‌گردد که بر مبنای وزن محموله و مسافت مبدأ تا مقصد است.

در پست سفارشی، زمان تحویل محموله پستی اغلب طولانی‌تر از پست پیشتاز خواهد بود.

تخمین زمان تحویل کالا در پست سفارشی:

استان‌های همجوار استان مبدأ: ۳ ـ ۵ روز کاری (منظور از همجواری، استان‌هایی با مرز مشترک است).

سایر استان‌ها: ۵ ـ ۷ روز کاری.

تخمین زمان تحویل کالا در پست پیشتاز:

استان‌های همجوار استان مبدأ: ۲ ـ ۳ روز کاری.

سایر استان‌ها: ۳ ـ ۵ روز کاری.

 

خسارت در هنگام حمل و نقل:

زی سنتر همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و زی سنتر تنها در صورت تأیید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش زی سنتر اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش زی سنتر ارسال شود.

اگر کالای خریداری شده، معیوب به دستتان رسید، ما به شما در جایگزینی یا تعویض هرچه سریع‌‌تر آن کمک خواهیم کرد.

 

محتوا:

زی سنتر نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏‌های تولیدکننده محصولات استفاده می‏‌کند. لازم به ذکر است زی سنتر تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد.

© مالکیت معنوی محتویات وب‌سایت www.zicenter.ir شامل قانون حق تکثیر شده و متعلق به فروشگاه زی سنتر است.

© کلیه حقوق محفوظ است.

 

سیاست قیمت گذاری:

سیاست قیمت‌‏گذاری در زی سنتر مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در زی سنتر قیمت‏‌های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا تأمین‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند.

 

طرح تشویقی پیشنهاد ویژه:

طرح تشویقی ویژه به منظور ایجاد تجربه یک خرید خوب برای کاربران در نظر گرفته شده و روزانه در این بخش تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی ویژه درج می‏‌شود که این کالاها تنها برای ساعت‏‌هایی امکان سفارش گذاری دارند.