0
سبد خرید من - 0 آیتم
  • هیچ محصولی در سبد خرید یافت نشد.

راهنمای خرید

راهنمای خرید

انتخاب کالای مورد نظر، اضافه کردن به سبد خرید، تسویه حساب و پرداخت آنلاین، تحویل کالا

 

۱- جستجو و انتخاب کالا

– استفاده از ابزار نوار جستجو
در قسمت بالای صفحه‌های سایت یک ابزار جستجو وجود دارد و شما می‌‏توانید با تایپ نام یا بخشی از نام آن کالا در نوار جستجو ، به صورت مستقیم به سراغ محصول مورد نظر خود بروید.

– استفاده از بخش بندی گروه‌های کالا

با قرار دادن نشان‏گر موس بر روی منوی “محصولات” دسته بندی محصولات و گروه کالا نمایش داده می‌‏‏شود. سپس با کلیک کردن بر روی دسته بندی‏‏‌های کالا، شما به صفحه‌ی جستجوی پیشرفته منتقل می‌شوید. در مراحل بعدی، می‌‏‏توانید از ابزار جستجوی پیشرفته سایت استفاده کنید و با انتخاب ویژگی‌‏‏هایی که برای شما اهمیت بیشتری دارند در کنار محدود کردن دامنه قیمت کالا، کالای مطلوب خود را راحت‏‏‌تر انتخاب کنید.

شما کاربر و یا مشتری عزیز می توانید با انتخاب محصولات و یا استفاده از ابزار جستجو در هر یک از بخش های سایت، با توجه به نیازهای کاربردی و نیز سلایق و تشخیص خود، موارد منتخب را بررسی کنید.
پس از بررسی، می توانید محصولات را با استفاده از ابزار مقایسه موجود در سایت با یکدیگر مقایسه کنید و در نهایت به انتخاب نهایی خود برسید.

همچنین، بخش‌‏هایی در سایت شامل “جدیدترین‏‌ کالاها”، “پرفروش‏‌ترین‏‌ها” و “تخفیف دارها” در نظر گرفته شده‌‏‏اند که بررسی محصولات در این بخش‏‏‌ها می‌‏تواند شما را در انتخاب کالای مورد نظرتان کمک نماید.

اعتبار قیمت محصولات:
هزینه سفارشات مشتریانی که محصولات خود را ثبت و شماره سفارش دریافت کرده اند تغییر نخواهد کرد مگر در مواردی که جمع نهایی مبلغ شامل تخفیف شود و گروه می تواند از طریق تماس با مشتری میزان تخفیف را اعلام کند. «قیمتی که در هنگام سفارش مشتری در پیش‌­فاکتور منظور گردیده است، معتبر می‌باشد.»

 

۲- نحوه سفارش محصول مورد نظر، اضافه کردن کالا به سبد خرید،  ویرایش سفارش
پس از انتخاب کالایی که تصمیم نهایی برای خرید آن دارید، با کلیک کردن بر روی گزینه اضافه به سبد خرید، وارد صفحه سبد خرید می‌‏شوید. اگر قصد خرید کالاهای بیشتری را دارید، آنها را نیز به سبد خرید خود اضافه کنید تا به صورت یک سفارش برای شما پردازش و ارسال شوند. تکمیل اطلاعات ضروری موجود در فرم سفارش شامل نام، شماره تماس، آدرس، و توضیحات اضافی مورد نظر و در نهایت، کلیک بر روی کلید ثبت سفارش، سفارش شما ثبت شده و یک پیش فاکتور الکترونیکی به صورت اتوماتیک همان لحظه به آدرس پست الکترونیکی شما ارسال خواهد شد .دقت نمایید سفارش شما زمانی در سیستم ثبت شده است که کد رهگیری برای شما نمایش داده شود.

لازم به ذکر است که اگر مبلغ مجموع کالاهای سفارش‌ شما بیشتر از یکصد هزار تومان شود، در اصفهان مشمول تحویل رایگان زی سنتر خواهد شد.

در صورتی که سفارش از طریق اینترنت و سایت زی سنتر برایتان مقدور نمی باشد، از طریق ارسال پیام در صفحه ی تماس با ما درخواست راهنمایی کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود.

برای ویرایش سفارش ابتدا وضعیت سفارش خود را بررسی نمایید درصورتی که سفارش شما در وضعیت معلق باشد مجاز به ویرایش سفارش هستید، در غیر این صورت با شماره ی ۳۳۳-۰۳۱ تماس حاصل نمایید تا همکاران تغییرات مدنظرتان را ثبت نمایند.

 

۳- نحوه تحویل کالا و پرداخت وجه سفارش
سفارشات بعد از حداقل ۲۴ ساعت کاری و حداکثر ۷۲ ساعت کاری ارسال می شود. برای پیگیری زمان دقیق ارسال سفارش خود به بخش پیگیری سفارشات مراجعه کنید.
پرداخت وجه سفارش پس از تایید سفارشات، از طریق درگاه بانکی متصل به فروشگاه اینترنتی زی سنتر صورت می گیرد، همچنین ساکنین شهر اصفهان علاوه بر پرداخت اینترنتی می توانند وجه خرید خود را در زمان دریافت محصول به صورت نقد و یا دستگاه کارتخوان (پوز) پرداخت نمایند.

 

یادآوری:

کلیه سفارشات شما ذخیره و در نهایت به عنوان سابقه خرید شما باقی خواهد ماند که شامل امتیازات متعددی در زمانهای مختلف خواهد بود. گروه زی سنتر تمامی موراد مربوط به حفظ حریم شخصی خریداران را رعایت می کند. ( اینجا را بخوانید )